نیلا عسلی

مامان با عشق تو مغرور میشه

نیلا عسلی

مامان با عشق تو مغرور میشه

برای مامان الهام

چقدر جرات داشتن خوب است . وقتی تمام قد بایستی و بگویی هستی . برایم اتفاقی افتاد که کمی به من جرات داد .بگذار از عشق بگوییم تا جانمان تازه شود الهام . تو درونت عشق لطیفی داری که با یک لبخند ساده به من جرات داد که بگویم من هم عاشقم . عشقی که نیلا از ان جان گرفت و حالا انقدر پر از شیطنت های کوچک و بزرگ شده که من میخندم به کار خدا . من که تنهایی بغضهای گلویم  را انقدر میفشرد که انگار کل دنیا از من تقاضای قصاص داشت حالا پر شدم از خنده های نیلا پر شدم از شکلک های عجیب و غریب کودکی پر شدم از اب بازی و اینبار جرات کردم که بگویم من و پیام هدیه ای گرفتیم به پاس عشقی که با وجود روزها دوری و دوری کمرنگ نشد . الهام عزیزم برایت از خدا  فرشته ای ارزو دارم پر از جرات عاشقی درست مثل خودت .


نظرات 3 + ارسال نظر
ژ یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 10:15

آرزو می کنم که تو و الهام از خوشحالی انقدر بغض کنید که بترکید. همین جوری که گفتما.

ابجی جان ما که شما رو در پست بخصوصی منشن کرده بودیم حسودی چرا

الهام دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 09:29 http://fasleanar57.blogsky.com

نوشته ات رو چندبار خوندم و هنوز از خوندنش سیر نشدم. از خوشحالیت خوشحالم و از تمام کلمات قشنگی که در مورد من نوشتی ممنونم.

برای تو بود

itext یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 00:12 http://www.itext.blogsky.com

یا من خسته بودم متوجه نشدم چی نوشتید یا اینکه متن مربوط به ده بیست نفری بود.
کلی اسم در متن سرکار خانم بود :D
بهرحال امیدوارم موفق و پیروز باشید و به آرزوهاتون برسید .
آمین

بله دقیقا خیلی شخصی نوشته بودم ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.