نیلا عسلی

مامان با عشق تو مغرور میشه

نیلا عسلی

مامان با عشق تو مغرور میشه

تو دختر منی

نیلا باید بدونی از زندگی چی میخوای ، باید دورنمای زندگیتو مشخص کنی و آدمهایی که میخوای تو زندگیت باشن رو بر مبنای اون انتخاب کنی .... نیلا جانم با توکل به خدا انتخاب کن .... اما پای انتخابت وایسا ..... انتخاب تو خوب و بد مال تو ..... از انتخابت دست نکش .... گاهی ممکنه دلخور بشی .... گاهی ممکنه خسته بشی بغض کنی .... بغضتو قورت بده  ... نزار اشکاتو کسی ببینه .... اما مامان مطمعن باش زندگی جاهای خوبی هم داره که به اونها میرسی .... اگه مطمعن باشی .... اگه رو حرفت بایستی .... اگه به آدمهایی که بیشعوریشون ذاتیه و در راستای اون هر روز تلاش می کنن رو نادیده بگیری .... به قله میرسی .

خیلی سخته اما تو میتونی چون دختر منی 

این روزها برای تو مادر میشوم

آشنای کوچولوی شش ماهه


قلبم رو کاملا تسخیر کردی ...فرمانروای کوچک قلبم شدی و من در مقابل گریه های تو سر تعظیم فرود می آورم ... شیرین قلبم ، این روزهای خوش با تو بودن که فقط در جستجوی چیزی برای چنگ زدن می گردی ، دنبال بازی ، دنبال چهره ای که برویش لبخند بزنی دنبال صدایی که به طرفش برگردی دنبال نگاه مهربانی که با تو بازی کند ... یا به دنبال من ... چه حس خوبی است که دنبالم می گردی .... من برای تو این روزها به دنیا می آیم ... مادر میشوم .... تو نگاهم میکنی آرام میشوی ...حس خوبی دارم .... این روزها دارم متولد میشوم نیلا ... تو داری مرا می شناسی ....

حس خوب این روزها وصف شدنی نیست ... من برای این لحظه ها میمیرم نیلا .... برای لحظه ای که تو به من بگویی ماما میمیرم .... زودتر بگو زودتر .... صبرم تمام شده ....





روابط

همه ی ما ایرانیا یه جوری از رابطه ی مادر شوهر و عروس حرف میزنیم که انگار حتما باید بینشون دعوا باشه ، یه جوری از خواهر شوهر حرف میزنیم که حتما باید بدجنس باشه ، یه جوری از جاری حرف میزنیم که حتما باید حسود باشه خلاصه تو ذهنمون از پیش نوع ارتباطمون با فامیل شوهر رو تعیین می کنیم برای همین هم اکثرا موفق می شیم و احتمالا یه مادرشوهر فضول ، یه خواهر شوهر بدجنس و یه جاری حسود گیرمون میاد . 

دیشب جاری جان را برای اولین بار دعوت کردیم منزل . خیلی از جاریمان خوشمان آمد ، دختر خوبی بود . امیدوارم خوشبختیشان مستدام بماند . 

زندگی لذت روابط خوب ما با آدمهاست ، روابطی که فقط به آنچه دیگران میخواهند ما ببینیم توجه کنیم و به زندگی خصوصی آدمها سرک نکشیم .