نیلا عسلی

مامان با عشق تو مغرور میشه

نیلا عسلی

مامان با عشق تو مغرور میشه

وین نغمه ی محبت بعد از من و تو ماند

این پست و برای دل خودم می نویسم ، ربط خیلی از حرفهای خوب با زندگی روزمره کار سختیه اما فهمش برامون راحته چون دوست داریم حرفهای خوبو ! این روزها خیلی حرف از محبت و مهربونیه ، من آدمهای مهربون زیادی دیدم اطرافم و من ازشون یاد گر فتم ، اما بعضی وقتا به دیگران سرویس الکی دادم مثل مامانم که همه بهش میگن زورو یعنی یه ژن از مامانم ارث بردم دیگه .... خلاصه تنها چیز خوبی که کمکم کرد حالم خوب بمونه تنها چیزی که باعث شد ناراحت نشم از دست خیلیا این جمله ی خانوم ز بود اگه مهربونی کردن به ادمهای اطرافت علی رغم بی جواب موندن خوشحالت میکنه ادامه بده ....

خلاصه به قول شفیعی کدکنی 

وین نغمه ی محبت 

بعد از من و تو ماند 

تا در زمانه باقیست 

آواز باد و باران 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.