نیلا عسلی

مامان با عشق تو مغرور میشه

نیلا عسلی

مامان با عشق تو مغرور میشه

یک اتفاق ساده

برای ادامه دادن زندگی نیاز به اتفاق جدید داری ، تکرار ادم رو پیر میکنه ، مگه ندیدی تکرار فصل ها پیرت میکنه ، تکرار روزها تکرار سال ها.... اما برای تو که میخوای از زنده بودن لذت ببری باید خلاق باشی ، اصلن صبحونه امروزت باید با دیروز فرق کنه ، اصلن باید موهاتوجینگولی تراز دیروز درست کنی ، اصلن باید امروز یه نامه عاشقانه بنویسی واسه ی همسرت ، اصلن امروز باید کلی زن خونه باشی ، اصلن امروز همه پنجره ها رو باز کنی تا این بار هوای حس و حالت عوض شه . 

خدای من ....

امروز حالم خوب نیست و هر چی دنبال اون اتفاق جدیده میگردم پیداش نمی کنم ، تنها اتفاق خوشایند زندگی من نیلای چهارماهس که وقتی سرمو می زارم رو شکمش غش ی کنه و  خنده . 

نظرات 2 + ارسال نظر
شیرین شنبه 26 مهر 1393 ساعت 15:33

دیگه چه حالی بهتر از اینکه سرتو بزاری رو دل نیلا اونم غش کنه از خنده

واقعا ، آی گفتی .... سرتو بزار رو دلش یا آروم تو صورتش حرف بزن .... ای خدا خیلی مزه داره

ژ شنبه 26 مهر 1393 ساعت 08:32

منتظر هیچ اتفاقی نباش. خودت باید اتفاق رو بسازی پس شروع کن. من فکر می کنم که از ...... نه خودت باید فکر کنی

حرفتو قاب میگیرم خواهری

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.