نیلا عسلی

مامان با عشق تو مغرور میشه

نیلا عسلی

مامان با عشق تو مغرور میشه

زن باش زن

قدیما می گفتن شادی که وارد خونه میشه پشت درارو بنداز که نتونه بیرون بره ، حالا فکر میکنم غمها ی امروزی از پنجره های دو جداره و درب های ضد سرقت هم داخل میشن  ....

 آدمها عصبانی میشن ، داد می زنن و بعد درست مثل یه اتشفشان خاموش میشن ، بعد برمیگردن و به خرابی هایی که از خودشون گذاشتن خیره میشن . راستی چرا داد می زنیم ، یادمه جایی خوندم چون قلبهامون از هم فاصله گرفته و دیگه صدای همو نمیشنون. 

یه روزی توی زندگیم بود که با خودم عهد کردم قدم که برمیدارم فکر کنم ، فکر کنم بعدحرف بزنم ، چندین بار سعدی عزیز گفت زبان در دهان ای خردمند چیست ? کلید در گنج صاحب هنر ... و درست بود ، حق بود حرف سعدی ... و من استاد فراموشی 

گاهی نمی تونی قصر در بری ... همه یه ذره بین دستشون میگیرن تا پیدات کنن ... حتی همسرت ... حتی مادرت ... دیگه نه می تونی ناز کنی دیگه نمی تونی بچگی کنی ...... پس اشتباهاتت رو بپذیر ، زن باش زن

مخاطب خاص دارد .... یک مخاطب خاص به اسم خودم

نظرات 3 + ارسال نظر
الهام دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 22:43

در واقع این نظر در جواب گفنگوی تو و ژ بود! کافی بود یه مقدار دقت میکردی

من شرمندم
کلی شرمندم

و اینکه تقصیر بلاگ اسکای بود

الهام یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 23:59

اتفاقا یه بنده خدایی همین کار رو میکرد و می گفت از هر کی بدم میومد انقدر تعریفش و میکردم و خوبیش و میگفتم که باورم میشد خودم هم! اما من فکر میکنم لزومی نداره خودمون و اینطوری گول بزنیم! من خودم وقتی یه نفر مدام اذیتم کنه دیگه تو ذهنم خط میخوره و انقدر اون آدم برام بی اهمیت میشه که دیگه نه بدی هاش به چشمم میاد نه خوبی هاش به همین سادگی به همین خوشمزگی! به نظر منکه اصلا خودت و اینطوری تو فشار نزار

خدایی برای این پست نظر گذاشته بودی

ژ شنبه 29 شهریور 1393 ساعت 13:50

آره راحیل راست می گی . هیچ چیز تلختر از این نیست که تو خط اشتباهت رد پای خودت رو پیدا کنی. برمی گردی . فکر می کنی. کجای کارت اشتباه بود؟ به این نتیجه می رسی که براساس تربیت پدر مادر تو درست عمل کردی! پس باید با سعی و خطا جلو بری!!! نگاه می کنی. جوونی رفته اما هنوز خامی . هنوز برای پیدا کردن خط درست به دست و پا زدن افتادی.

ژ اگه ادم همیشه رد پای خودشو توی مشکلاتش پیدا کنه ارامشش بیشتر میشه . به خودم قول دادم و دارم تمرین میکنم . دقیقا اونجایی که یه ادمی اذیتم میکنه خوبی هاشو به زبون میارم ، شاید جواب بده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.