نیلا عسلی

مامان با عشق تو مغرور میشه

نیلا عسلی

مامان با عشق تو مغرور میشه

چرا برای شرایط بهتر مبارزه نکنیم ، من مامان نیلا کوچولو از الان دارم تمام تلاشمو میکنم که دنیای دخترم بهتر و بهتر بشه ، چرا باید به سختی ها عادت کنیم و برای بهتر شدنش خودمونو گول بزنیم که تو ایران زندگی میکنیم پس باید تحمل کرد ، اگه امروز تکنولوژی جدیدی توی دنیا هست حق نیلای منه که اونو داشته باشه یا اگه متد تربیتی جدیدی هست باید برای نیلا ازش استفاده کنم ، دنیای اطرافمونو نقد کنیم اونم نقد سازنده تا بهتر بشه . 

من تکه های روح نیلا رو میندازم تو قلک برای ایندش برای اینکه آدم موفقی بشه و میشه مطمعنم .


نظرات 3 + ارسال نظر
شیرین جمعه 7 شهریور 1393 ساعت 00:59

عزیزم منم بدم نمیاد که بهترین هارو داشته باشه اما اگر معتقدم که سختی هارو هم تحمل کنه برای همون زمانهاییه که در مقابل اجبارها قرار میگیره ، برای اینه که تحمل اون اجبارهای روزگار سخت تر نشه .به قول خودت برای اولین بار در گیر اجبار شدی و اینو بدون که آخرین بار هم نمیتونه باشه .جبر زمانه بیشتر از اون چیزیه که بخوایم باهاش بجنگیم.

الهام پنج‌شنبه 6 شهریور 1393 ساعت 20:09 http://www.fasleanar57.blogfa.com

کاملا موافقم. من ایمان دارم از ته قلبم که دنیای اطرافمون و خودمون میسازیم. اگه نیلا رو برای بهترین زندگی تربیت و آماده کنی مطمئن هستم که در بهترین شرایط قرار میگیره. هر چی تو بخوای همون میشه.

ژ سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 09:18

خیلی ایده آلی. امیدورام بتونی واسه نیلا همون دنیارو درست کنی که می خوای. همه مادرا واسه بچه هاشون بهترین ها رو می خوان . امیدورام گرفتار حرکتهای اجباری نشی .

دقیقا در گیر اجبار شدم همون موقع که اولین واکسن نیلا رو زدم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.