نیلا عسلی

مامان با عشق تو مغرور میشه

نیلا عسلی

مامان با عشق تو مغرور میشه

واکسن دو ماهگی عسلی

اگه به من باشه میگم نمیخوام واکسن بزنی ، اما مجبورم کردن ، در حالیکه تو بغلم بودی  رفتیم به یه مرکز بهداشت عمومی دلیلمون هم این بود که واکسن زدن در یه جای عمومی بدلیل تازه بودن مواد واکسن بهتره ، خلاصه به من گفتن بیدارت کنم ، با گرفتن بینی کوچولوت ، اما بیدار نشدی و خانوم واکسنی دراکولا بینی کوچولوت رو پیچ داد و دو تا سوزن بزرگ به دو تا پات زد ، خلاصه بگم هیچ اتفاقی نیافتاد اما با اون خانوم دراکولا به شدت برخورد کردم و از بابایی خواهش کردم برای اولین و آخرین بار همچین جایی رو انتخاب کنه . الهام پیشنهاد داد برای واکسن های بعدی تو رو به ژاپن ببریم چون تو یوتیوب فیلمی از واکسن زدن نوزادان ژاپنی دیده بود و اینکه چهار نفر محیطی روبرای نوزاد بوجود میارن که بچه اصلا متوجه نمیشه  ، خب توی ایران بچه باید از دو ماهگی متوجه بشه خوی وحشیانه در بعضی آدمهای اطرافش وجود داره ، اما چون پول نداریم ببریمت ژاپن واسه ی همین یه آشنا پیدا کردیم که محیط واکسناسیون ژاپنی رو برات شبیه سازی کنه ، مامانی تو ایران باید برای همه ی کارات پارتی بازی کنی ، و تو خیلی خوش شانسی 

کمپرس آب سرد و بستن پاهای کوچولو موچولوت تجربه سختی بود ، اما حالا میدونم برای واکسن چهارماهگیت باید اولا کجا بریم و چی کار کنیم . 

نظرات 3 + ارسال نظر
شیرین دوشنبه 3 شهریور 1393 ساعت 15:19

ای بابا ، مامان کوتاه بیا ، شما انقدر لوس و ننرم می کنی که دیگه تو فامیل همه به چشم یه بچه ی لوس به من نگاه کنن .این همه بچه که رفتن پیش این خانم واکسنی مگه آدم نبودن ، مگه جون نداشتن ، مگه عزیز مامان و باباهاشون نبودن . اینجوری من یه آدم ضعیف میمونم . بزار من هم طعم درد رو بچشم بزار بتونم در آینده با سختی ها و مشکلات مبارزه کنم اگه الان یه واکسن رو نتونم تحمل کنم اینده سخت تر از اونی می شه برام که برای دیگران هست.بعدش هم مادر من اینو قبول کن که ما داریم تو ایران زندگی میکنیم نه ژاپن پس باید به خلق و خوی اینجا عادت کنیم .

خیلی حرف دارم راجع به این چیزی که گفتی ، براش پست می زارم .

ژ شنبه 1 شهریور 1393 ساعت 08:39

ژژ امتحان می کنییییم

الهام جمعه 31 مرداد 1393 ساعت 17:09 http://www.fasleanar57.blogfa.com

1- چه قالب قشنگی!
2- کلک کجا رو پیدا کردی؟
3- احساس مهم بودن بهم دست داده
4- میشه ازین پس تو پستات یه اسمی یادی سخنی از ما بیاوری ؟؟ هم خوشمان می آید هم برای آیندگان مفید واقع می گردیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.