نیلا عسلی

مامان با عشق تو مغرور میشه

نیلا عسلی

مامان با عشق تو مغرور میشه

g

خواهرداشتن برای من یه حس متفاوته نیلا . خواهر من یه قسمت بزرگی از زندگی منه ! توی قلب من جای مخصوص خودشو داره ! هیچ وقت اون گوشه قلبم ساکت نبوده و مدام براش تپیده . بخاطر خواهرم .... به عشق خواهرم

خواهر داشتن به تو آرامش میده ... یه جورایی مثل مامانت خوبه ... به احساسش نسبت به خودت مطمعنی .... به دوست داشتنش شک نداری ... فکر می کنی کاش به همه ی آرزوهاش بی برو برگرد برسه ... براش دعا می کنی که همیشه بخنده همیشه ............. 


حالا اگه خواهرت یکی مثل ژ باشه باید منتظر اتفاقای خوب باشی ... باید منتظر باشی تا دنیای تخیلی و فانتزی اونو توی دخترش یاس دوباره کشف کنی  ... باید منتظر باشی با دنیا مثل تو برخورد نکنه ... باید منتظر باشی دنیای سیاه و سفید اطرافش رو رنگ بزنه و حالتو خوب کنه  ... باید چشماشو ببینی وقتی پر از امیده ... اون خیلی متفاوته و این متفاوت بودنش اونو دوست داشتنی کرده 


یه آدمی توی زندگیش کم نیاره می دونی یعنی چی ؟ یه آدمی خوشبختی رو از زیر آوار مشکلات و سختی ها بیرون بکشه بتکونه و در گوشت زمزمه کنه (تو هم می تونی) می دونی یعنی چی ؟ یه خواهری درست مثل ژ .


خوشحالم که دارمت ژ









نظرات 2 + ارسال نظر
شیرین سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 22:45

خدا برای هم نگهتون داره .حالا که قبول داری خواهر داشتن خوبه پس دو سال دیگه به فکر نیلا باش که بدون خواهر نباشه

اتفاقا خواهرای جدید دیگه مثل قدیمیا نیستن ، چرا اینکارو کنم خودم براش هم خواهر میشم هم مادر

الهام یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 17:38 http://www.fasleanar57.blogfa.com

آره خواهر داشتن خیلی خوبه نیلا ! اما به نظر من خواهر بزرگتر داشتن خیلی بهتره!حالا میل خودته میتونی به مامان بگی یه خواهر کوچولو برات بیاره تا تو بشی خواهر بزرگه اما اگرم بدجنس بازی دراورد غصه نخور خاله هم همونقدر خوبه ! من مطمئن هستم ژ خاله ی خیلی خوبی میتونه باشه

نیلا مامان حالا که از خواهر خبری نیست هوای خاله هاتو داشته باش:گل

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.