نیلا عسلی

مامان با عشق تو مغرور میشه

نیلا عسلی

مامان با عشق تو مغرور میشه

هیس نیلا خوابه

خسته شدن معنایی نداره وقتی صورت کوچولوتو به صورتم میمالی و با چشمای طوسی کوچولوت ازم میخوای بفهمم چرا گریه میکنی . اول فکر میکنم گشنته اما تو اصراری برای شیر خوردن نداری ، جاتم تازه عوض کردم مامانی پس چی شده . از خودت می پرسم اما فقط گریه هایی پر از التماس به من میگی دلم ممکنه دلم درد کنه ، رو دلت می خوابونمت بازم گریه میکنی خدایا این بچه چشه ... 

سرت رو میچسبونی به شونم ... گریه هات تبدیل به ناله های بریده بریده میشه ... اما حس میکنم میخوای بخوابی ... هیس نیلا خوابه ... نیلا کوچولوی من خوابید و قصه ی امروزش هم بسر رسید . 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
الهام پنج‌شنبه 9 مرداد 1393 ساعت 22:51 http://www.fasleanar57.blogfa.com

و در کنار همه اینها اضافه کن
عشق
عشق
عشق
عشق...

دقیقا

شیرین سه‌شنبه 7 مرداد 1393 ساعت 00:55

نیلا جون گوش کن تا چرخه ی زندگیت رو از بدو تولدت تا الان که نزدیکه دو ماهت تموم بشه :
گریه
شیر
باد گلو
گریه
تعویض جا
گریه
شیر
باد گلو
تعویض جا
یه چرت کوچیک ادامه....گریه...

دل درد اخر شب رو هم بهش اضافه کن :گریه,

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.