نیلا عسلی

مامان با عشق تو مغرور میشه

نیلا عسلی

مامان با عشق تو مغرور میشه

اعتقاد نیلا جان . اعتقاد

باور کن اگه امروز تو اینجا کنار منی تو زندگی منی اگه اسمت شده نیلا اگه من مامانت شدم اگه دینت اسلام شده اگه تو ایران متولد شدی اگه اگه اگه . باید باور کنی که تو در تدارک سفر به این دنیا انتخاب کردی ، تو منو انتخاب کردی تو اینجا رو انتخاب کردی تو دینت رو انتخاب کردی تو انتخاب کردی شاید باورت سخت باشه اما اعتقادببه اینکه تو خودت انتخاب کردی حالا نمی تونی بگی نمی خوام . مثلا دیگه نمی تونی بگی من نمی خوام مسلمون باشم مامانی ، فاز تو و فاز این دنیا بر این مبنا شکل گرفته حالا بزرگ شدی نزن زیر همه چ ی ز 

نظرات 4 + ارسال نظر
الهام یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 01:04 http://www.fasleanar57.blogfa.com

خب بایستی به شیرین بانو بگیم که درسته دین میگه تحقیق کنید اما میدونی که نتیجه این تحقیق بایستی کاملا با دین منطبق باشه در غیر اینصورت مجازات سختی در پیش داری! و این خب یعنی جبر

من فکر میکنم حتی ما تمام این راه ها رو رفتیم و انتخاب دینمون رو هم انجام دادیم حالا مسءولیت بزرگی داریم که آدم خوبی باشیم . به قول حافظ آسمان بار امانت نتوانست کشید قرعه کار به نام من دیوانه زدند

شیرین سه‌شنبه 7 مرداد 1393 ساعت 00:50

بابا راحیل بیچاره نیلا که چیزی نگفته هنوز زبون باز نکرده جلوی حرف نگفتشو داری میگیری . کی زده زیر همه چیز .ضمن اینکه به این غلیظی هم که میگی نیست اون حق نداره در آینده مادر و پدرش و ایرانی بودنش رو منکر بشه ولی حق داره برای اعتقادات دینیش تحقیق کنه و خودش انتخاب کنه ، عزیزم این چیزی که تو میگی یعنی جبر مطلق که اصلا دین ما با اون صددرصد مخالفه .

شیرین بانو چندین بار تو وبلاگت اومدم و نظر گذاشتم اما با تبلت نظراتم ارسال نمیشه . اما در مورد این قضیه حرفت درسته اما با اینکه دین ما جبر مطلق نیست اما سوال در مورد خیلی از چیزایی که تو شریعت ما بحث برانگیزه واقعا تو جامعه مسلمون ها پذیرفته نیست و در آخر جواب قانع کننده ای نمیشه بهش داد . من برای اینده نیلا و نسل بعدی تصور دنیایی رو دارم که دین چیز فراموش شده ایه . می شه گفت دنیا نیلا رو به این سمت میبره حالا باید دید تربیت من چقدر روش تاثیر داره .

الهام پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 11:46 http://www.fasleanar57.blogfa.com

عاللللللللللللییییییییییی بود
لایک برای راحیل

هه هه

علی چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت 03:03 http://ploton.blogsky.com

سلام وبلاگ جالبی داری وقت داشتی به من هم سربزن ایراد وبلاگمو بگو خوشحال میشم
عــــــــــــــــــــــــــلـــــــــــــــــــی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.