نیلا عسلی

مامان با عشق تو مغرور میشه

نیلا عسلی

مامان با عشق تو مغرور میشه

دلم برات تنگ میشه

  • جات تنگه  مامان میدونم اما بهترین جای دنیا رو داری  . دعا میکنم بدنیا اومدی تو دنیایی که ادمها اونو برای خودشون تنگ کردن دلتنگ نشی . مامان همیشه دوست داره و وقتی از دلم بیرون بیارنت جای خالیتو با عشقت پر میکنم . حتی اگه مردم یادت باشه جای خالی تو تو دلم مونده . دلم برات تنگ میشه تنگ تنگ تنگ 
نظرات 2 + ارسال نظر
شیرین جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 23:04

ببین از خود نیلا بپرس ، دوست داره اسمش نیلا باشه یا ماهک .میدونم دختر نسل جدید و امروزی و با سلیقه ایه اگه نگفت ماهک .

شیرین جون ازش پرسیدم گفت اهک ? گفتم نه ننه ماهک

آبان دخت چهارشنبه 14 خرداد 1393 ساعت 23:29 http://www.abandokhi.blogfa.com

واسه چی بمیری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حالا تو هم هی خودت و واسه اون بچه لوس کن!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.