نیلا عسلی

مامان با عشق تو مغرور میشه

نیلا عسلی

مامان با عشق تو مغرور میشه

الهه زیبایی من نیلا


تو شبیه کی میشی ؟ واقعا این سوال کجای ذهنم اینستال شده که هر کاری می کنم یکی از بزرگترین دغدغه های این روزم اینه که بشینم یه گوشه و تو رو تصور کنم . البته ترجیح میدم با بهترین ارث هایی که ممکنه از لب و بینی و چشم و ابرو به تو برسه تصورت کنم بعد دوباره ابر بالای ذهنم رو پاک می کنم و دوباره از نو . البته می دونم اگه با این کاری که دارم می کنم مسئولیت اون فرشته که باید صورت کوچولوی تو رو نقاشی کنه با من بود زیاد خوشگل نمی شدی . مطمعنم رنگ چشمای مامان جون S  توی چشمای مامان راحیل خیلی قشنگ میشه اما مطمعن نیستم لب و دهن خاله فهیم تو صورت کوچولو ی من خوب بشه . خب فکرشو بکن ؟!! یه جورایی مثل کلاژ میشه و من خندم میگیره اینجوری تصورت کنم . بهتره بزارم به عهده ی اون فرشته فهیم . شاید اون توی نسل های قبل از ما الهه زیبایی چیزی پیدا کنه و نیلای نازنین من شبیه اون بشه :)

نظرات 3 + ارسال نظر
شیرین دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 14:39 http://jadidzadeh

کاش هیچوقت تو زندگی دغدغه ی خاطر نداشته باشی جز قیافه ی نیلا .بهت قول میدم از همون لحظه ی اول زیباترین و سالم ترین دختر دنیا رو میبینی . نگران نباش .

کاش دغدغه های آدم واقعا همین قدر کوچیک بمونن . اما نمی مونن . بزرگ میشن . هر چقدر سنت بیشتر میشه اونها هم بزرگتر میشن . اما دلم به حال همین نیلا کوچولو هم میسوزه . فک کن باید چه راهی رو بره . به کجا برسه و ... یعنی دغدغه هامو فعلا در همین حد نگه داشتم .

شیرین شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 20:38

خانم خونه یادم رفته بود چیه . الان دیدم متوجه شدم حواسمون باشه این وبا رو نشون شوهرامون ندیم . این زنه هم دیوونس به اینا که زن نمی گن خدا بیامرزه مادرجون و میگفت به اینم میگن زن ؟ نه میگن...

طرف مشاعرشو از دست داده

آبان دخت جمعه 25 بهمن 1392 ساعت 23:47 http://abandokhi.blogfa.com

دخملت خیلی قشنگه!

آبان دخی ممنونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.