نیلا عسلی

مامان با عشق تو مغرور میشه

نیلا عسلی

مامان با عشق تو مغرور میشه

قصه ی پر غصه ما آدم ها

تنهایی حس عجیبیه . نمی دونم تا حالا حس تنهایی رو داشتی ؟ . از تنهایی شاید فقط بخاطر ورود اتفاقات عجیب و غریب یا صداهای عجیب و غریب به خلوتم می ترسم . تلویزیون رو روشن می کنم و کارهامو انجام میدم . اما این حس زمانی رنج آور میشه که بدونی کسی تو رو یادش نیست . یعنی بدونی آدمهایی در نزدیکی تو هستن که حتی براشون مهم نیست امروز تو چطور گذشت . این حس برای من با وجود تکون های نیلا توی وجودم کمتر شده و می دونم کسی هست که چند ماه دیگه بیرون میاد و صدای خنده ها و گریه هاش تنهایمو پر می کنه !

نمی دونم اگه نیلا بزرگ بشه بزرگ بشه و باز بزرگ بشه اون دور دورا که دیگه هیچی نمی تونم تصور کنم تنهاست یا نه ؟ مطمعنم دنیا اونقدر تغییر می کنه که حتی اگه براش یه خواهر یا برادر بیارم بازم تنها می مونه . شاید مادر و پدرش هم وقت نکنن بهش سر بزنن و ... آخ خدایا چقدر غمناک . قصه ی زندگی ما آدمها چقدر دردآوره ... پس چرا ما آدم ها مثل قصه ی روباه و مسافر کوچولو اهلی هم میشیم و بعد همدیگه رو گم می کنیم لای هیاهوی زندگی ؟

دیروز خیلی تنها بودم ... قصه ی تنهایی من غصه نداشتن آدم ها ی مهربون نبود ... غصه ی بودن آدمهایی بود که می دونستن من با یه تلفنشون هم خوشم اما ازم دریغ کردن ... و این قصه ی پر غصه سر دراز داره ... زمانی میرسه که من اینقدر سرم شلوغه که چون یادم می مونه که این روزها یادم نبودن به یادشون نمی یارم ... به همین راحتی




نظرات 3 + ارسال نظر
شیرین یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 18:59

ایشاا... باباش همیشه سالم باشه و سایش بالای سر هر دوتون باشه و بره براتون پول بیاره .انقدر هم خودتو لوس نکن یادت رفت روزا و شبایی که من و احسان تنها بودیم بعد طفلکی از تنهایی میومد پایین با انگشت اشاره میفرستادینش بالا.

نه بابا خواهر و برادر عزیزم بودن که این خاطره رو برای احسان رقم زدن . ولی من یادمه طفلکی احسان می شست گوشه خونه ما و هیچی نمی گفت . اونروزا گذشت ولی مطمعنم از روی شوخی بوده وگرنه احسان یکی از بچه هایی بود که از دیوار صدا درمیومد از اون نه . همه ی ما هم دوسش داشتیم .

شیرین شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 17:51

چقدر شاهزادت ناز داره

باباش که اینجا نیست . هیچ کس هم سراغمونو نمیگیره . خب حق داریم غصه بخوریم دیگه

آبان دخت جمعه 25 بهمن 1392 ساعت 23:46 http://abandokhi.blogfa.com

آه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.