نیلا عسلی

مامان با عشق تو مغرور میشه

نیلا عسلی

مامان با عشق تو مغرور میشه

شیرینی دست پخت خدا

این روزها حالم خیلی خوشه ! دلم میخواد لحظات با نیلا بودن رو قورت بدم ! نفس بکشم بره تو ریه هام ! نمیشه این لحظه ها کش بیان ! بابایی جونم میگفت هر روز براش دعا میکنه ! این چه روزهای شیرینیه خدایا ! انگار توی این لحظه های نیلا دوست دارم کل دنیا رو شریک کنم ... خدایا کاش همه ی آدم ها  طعم این شیرینی رو حس کنن ... برای سحر دعا میکنم برای اینکه دنیای اونم شیرین تر از عسل بشه .... خدایا ی عزیز تو که اینقدر شیرینی پختنت خوبه با این شیرینی ها تمام خونه های دنیا رو پر کن  .... الهی امین 


نظرات 3 + ارسال نظر
شیرین دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 23:13

دعا میکنم همیشه کامت و زندگیت شیرین باشه و هیچوقت تلخی روزگار و نچشی .

ژ دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 10:09

راحیل هر لحظه ای که لذت می بره براش صد سال می گذره. بچه به خاطر اتصالش به دنیای بالا روح آدم رو جلا می ده! کی از شیرین کاری ها و حرفای نوک زبونی و کلمات اشتباهی که می گن بدش می آد؟ به همین خاطر من می گم بچه ها فرشته های کوچک خونه ها هستن.

الهام چهارشنبه 9 مهر 1393 ساعت 10:48

آآآآآآآآآااخخخخخخخخخخخخخخیییییییییییییییییییییییییی عزیزم چقدر خوبه که از این لحظه ها لذت میبری انشاا... صد سال از بودنش لذت ببری و هر لحظت شیرین تر از قبل بشه

قول میدم الهام که لذت ببرم به شرطی که تو هم قول بدی من صد سال دیگه زنده ام

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.